detail photo
SPORTCONTROL 2
782,28 zł szt. zamów
montaż opon w naszym serwisie - 20% od cennika detalicznego prostowanie felg (stalowa 50 zł) / aluminiowa 16 - 100 zł / aluminiowa 17- 100 zł przechowalnia opon depozytowych w magazynie Anwim -20% od cennika detalicznego sprawdzenie czujników ciśnienia TPMS - System monitorujący ciśnienie w oponach - 10 zł za kpl. sprawdzenie układu klimatyzacji (weryfikacja i uzupełnienie czynnika)- 150 zł worki do pakowania opon w cenie 5 zł za sztukę wymiana oleju - klient płaci tylko za towar (samochody osobowe)
Indeks ładowności 96 (do 710kg na oponę)
Indeks prędkości Y (do 300 km/h)
Ilość na magazynie 0 szt.
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
72dB
  • Efektywność energetyczna / opór toczenia

    W trakcie jazdy opona odkształca się na skutek kontaktu z podłożem, przez co traci energię. Powstające w ten sposób starty energii nazywamy oporem toczenia. Ma on bezpośredni wpływ na zużycie paliwa, a więc również na dobro środowiska naturalnego. Opona o mniejszym oporze toczenia zużywa mniej energii, dzięki czemu spalamy mniej paliwa, przez co mniej dwutlenku węgla trafia do atmosfery. Rzeczywiste osiągi mogą różnić się w zależności od pojazdu i warunków jazdy. Mimo to różnica pomiędzy kompletnym zestawem opon klasy A, a zestawem opon klasy G może wynieść około 7,5% pod względem zużycia paliwa dla samochodów osobowych; pomiędzy kompletnym zestawem opon klasy A a zestawem opon klasy F różnica zużycia paliwa w przypadku samochodów ciężarowych może wynieść nawet 15%.

  • Przyczepność na mokrej nawierzchni

    Hamowanie na mokrej nawierzchni jest kluczową cechą wpływającą na bezpieczeństwo podróży, mierzoną w metrach od momentu rozpoczęcia hamowania do zatrzymania pojazdu. Wyszczególniono oceny od A do G, przy czym nie używa się oceny D ani G. Różnice między ocenami to skrócenie lub wydłużenie dystansu hamowania z prędkości 80 km/h od jednej do dwóch długości samochodu (3 do 6 metrów). Różnica między ocenami A a F wynosi ponad 18 metrów długości hamowania dla samochodów osobowych.

  • Zewnętrzny hałas toczenia

    To hałas generowany przez opony w ruchu, mierzony w decybelach. Im na symbolu więcej czarnych pasków, tym głośniejsza jest opona. Jedna fala na rysunku oznacza najniższą dopuszczalną wartość, trzy – najwyższą. Trzy fale to poziom hałasu odpowiadający obecnie obowiązującym normom, dwie fale to poziom zgodny z przyszłymi przepisami, podczas gdy jedna fala oznacza poziom niższy jeszcze o 3 dodatkowe decybele. Im cichsza opona, tym bardziej jest ona przyjazna dla środowiska.