detail photo
SP SPORT MAXX
1 293,71 zł szt. zamów
montaż opon w naszym serwisie - 20% od cennika detalicznego prostowanie felg (stalowa 50 zł) / aluminiowa 16 - 100 zł / aluminiowa 17- 100 zł przechowalnia opon depozytowych w magazynie Anwim -20% od cennika detalicznego sprawdzenie czujników ciśnienia TPMS - System monitorujący ciśnienie w oponach - 10 zł za kpl. sprawdzenie układu klimatyzacji (weryfikacja i uzupełnienie czynnika)- 150 zł worki do pakowania opon w cenie 5 zł za sztukę wymiana oleju - klient płaci tylko za towar (samochody osobowe)
Firma Dunlop stworzyła oponę SP Sport Maxx Ultra High Performance, aby zapewnić użytkownikom maksymalną przyczepność i przyjemność jazdy. Technologia MRT ‘Multi-Radius Tread’ polega na precyzyjnym obliczaniu konturu opony poprzez pomiar 10 promieni, aby zapewnić bardziej równomierne rozłożenie nacisku powierzchni stykowej opony. To właśnie zwiększenie powierzchni stykowej zapewnia większą przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni.

Główne korzyści

- Doskonałe osiągi na suchych i mokrych powierzchniach.
- Doskonałe parametry hamowania i przyspieszania, niewielkie zużycie.
- Wysoka odporność na aquaplaning.
- Wyjątkowa stabilność przy dużych szybkościach.
- Maksymalny komfort jazdy.
Indeks ładowności 103 (do 875kg na oponę)
Indeks prędkości Y (do 300 km/h)
Ilość na magazynie 0 szt.
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
74dB
  • Efektywność energetyczna / opór toczenia

    W trakcie jazdy opona odkształca się na skutek kontaktu z podłożem, przez co traci energię. Powstające w ten sposób starty energii nazywamy oporem toczenia. Ma on bezpośredni wpływ na zużycie paliwa, a więc również na dobro środowiska naturalnego. Opona o mniejszym oporze toczenia zużywa mniej energii, dzięki czemu spalamy mniej paliwa, przez co mniej dwutlenku węgla trafia do atmosfery. Rzeczywiste osiągi mogą różnić się w zależności od pojazdu i warunków jazdy. Mimo to różnica pomiędzy kompletnym zestawem opon klasy A, a zestawem opon klasy G może wynieść około 7,5% pod względem zużycia paliwa dla samochodów osobowych; pomiędzy kompletnym zestawem opon klasy A a zestawem opon klasy F różnica zużycia paliwa w przypadku samochodów ciężarowych może wynieść nawet 15%.

  • Przyczepność na mokrej nawierzchni

    Hamowanie na mokrej nawierzchni jest kluczową cechą wpływającą na bezpieczeństwo podróży, mierzoną w metrach od momentu rozpoczęcia hamowania do zatrzymania pojazdu. Wyszczególniono oceny od A do G, przy czym nie używa się oceny D ani G. Różnice między ocenami to skrócenie lub wydłużenie dystansu hamowania z prędkości 80 km/h od jednej do dwóch długości samochodu (3 do 6 metrów). Różnica między ocenami A a F wynosi ponad 18 metrów długości hamowania dla samochodów osobowych.

  • Zewnętrzny hałas toczenia

    To hałas generowany przez opony w ruchu, mierzony w decybelach. Im na symbolu więcej czarnych pasków, tym głośniejsza jest opona. Jedna fala na rysunku oznacza najniższą dopuszczalną wartość, trzy – najwyższą. Trzy fale to poziom hałasu odpowiadający obecnie obowiązującym normom, dwie fale to poziom zgodny z przyszłymi przepisami, podczas gdy jedna fala oznacza poziom niższy jeszcze o 3 dodatkowe decybele. Im cichsza opona, tym bardziej jest ona przyjazna dla środowiska.