detail photo
KRISTALL MONTERO 3
221,40 zł szt. zamów
montaż opon w naszym serwisie - 20% od cennika detalicznego prostowanie felg (stalowa 50 zł) / aluminiowa 16 - 100 zł / aluminiowa 17- 100 zł przechowalnia opon depozytowych w magazynie Anwim -20% od cennika detalicznego sprawdzenie czujników ciśnienia TPMS - System monitorujący ciśnienie w oponach - 10 zł za kpl. sprawdzenie układu klimatyzacji (weryfikacja i uzupełnienie czynnika)- 150 zł worki do pakowania opon w cenie 5 zł za sztukę wymiana oleju - klient płaci tylko za towar (samochody osobowe)
Fulda łączy w sobie różne osiagnięcia technologiczne, by uczynić swoją nowoczesną markę jeszcze lepszą; nowa opona z rodziny Montero - Fulda Kristall Montero 3


Tak jak w przypadku dwóch poprzednich produktów wygrywających testy- Kristall Montero i Kristall Montero 2- Fulda łaczy w sobie nowoczesne technologie, by swoje wysokiej jakości produkty uczynić jeszcze lepszymi, czego przykładem jest nowa zimowa opona Fulda Kristall Montero 3. Częściowo jej znakomite parametry osiagnięto dzięki całkowicie nowej technologii \"wgryzania się\" w śnieg. To rozwiązanie wraz z zupełnie nowym wzorem bieżnika pozwala na zaciskanie śniegu w jego rowkach co pomaga uzyskać jeszcze lepszą przyczepnośc na zaśnieżonych drogach. Wysokie oceny w testach opon z rodziny Montero stawiały wysoko poprzeczkę, dla stworzenia ich ulepszonych wersji. Takie znaczące poprawy osiagów w kategoriach: prowadzenie na śniegu, prowadzenie na lodzie, przebieg czy opory toczenia są gwarancją kontynuowania tradycji lidera niezależnych testów przez Kristall Montero 3.
Indeks ładowności 79 (do 437kg na oponę)
Indeks prędkości T (do 190 km/h)
Ilość na magazynie 0 szt.
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
71dB
  • Efektywność energetyczna / opór toczenia

    W trakcie jazdy opona odkształca się na skutek kontaktu z podłożem, przez co traci energię. Powstające w ten sposób starty energii nazywamy oporem toczenia. Ma on bezpośredni wpływ na zużycie paliwa, a więc również na dobro środowiska naturalnego. Opona o mniejszym oporze toczenia zużywa mniej energii, dzięki czemu spalamy mniej paliwa, przez co mniej dwutlenku węgla trafia do atmosfery. Rzeczywiste osiągi mogą różnić się w zależności od pojazdu i warunków jazdy. Mimo to różnica pomiędzy kompletnym zestawem opon klasy A, a zestawem opon klasy G może wynieść około 7,5% pod względem zużycia paliwa dla samochodów osobowych; pomiędzy kompletnym zestawem opon klasy A a zestawem opon klasy F różnica zużycia paliwa w przypadku samochodów ciężarowych może wynieść nawet 15%.

  • Przyczepność na mokrej nawierzchni

    Hamowanie na mokrej nawierzchni jest kluczową cechą wpływającą na bezpieczeństwo podróży, mierzoną w metrach od momentu rozpoczęcia hamowania do zatrzymania pojazdu. Wyszczególniono oceny od A do G, przy czym nie używa się oceny D ani G. Różnice między ocenami to skrócenie lub wydłużenie dystansu hamowania z prędkości 80 km/h od jednej do dwóch długości samochodu (3 do 6 metrów). Różnica między ocenami A a F wynosi ponad 18 metrów długości hamowania dla samochodów osobowych.

  • Zewnętrzny hałas toczenia

    To hałas generowany przez opony w ruchu, mierzony w decybelach. Im na symbolu więcej czarnych pasków, tym głośniejsza jest opona. Jedna fala na rysunku oznacza najniższą dopuszczalną wartość, trzy – najwyższą. Trzy fale to poziom hałasu odpowiadający obecnie obowiązującym normom, dwie fale to poziom zgodny z przyszłymi przepisami, podczas gdy jedna fala oznacza poziom niższy jeszcze o 3 dodatkowe decybele. Im cichsza opona, tym bardziej jest ona przyjazna dla środowiska.